Sweet Child O'Mine

23 Ekim 2008 Perşembe




Onun öyle bir gülüşü var ki
Bana masmasvi gökyüzü kadar güzel olan çocukluk anılarımı hatırlatıyor.
Artık yüzünü ne zaman görsem
O yüz alıp beni yine "o" güzel yerlere götürür,
Ve eğer daha fazla ondan gözümü ayırmazsam
Muhtemelen çöküp,ağlayacağım




Tatlı bebeğim benim.
Tatlı sevgilim benim.
Onun öyle gözleri var ki


Maviliğini en mavi göklerden çalmış!!!
Ama o gökler yağmur ile doluysa
İşte o zaman o maviliklere bakmaktan nefret ediyorum.
Bakıpta zerre kadar acı görmeyi..
O saçları yok mu,bana sımsıcak ve güvenli bir yeri andırıyor!
Küçük bir çocuk olup saklanabileceğim...
Yağmura ve şimşeğe,bana dokunmadan geçmeleri için dua edebileceğim bir yeri...


Tatlı bebeğim benim
Tatlı sevgilim benim
Tatlı bebeğim benim
Tatlı sevgilim benim
Nereye gidiyoruz!Nereye gidiyoruz?Nereye gidiyoruz?Nereye gidiyoruz?
Tatlı bebeğim benim..

0 Hayat Belirtisi: