Keirrison Barça İle Prensipte Anlaştı

18 Nisan 2009 Cumartesi


Evet! Artık kıtalararası itibara sahip Mantıklı Transfer Önerileri etiketinde ismi geçen bir isim daha yeni bir kulüple anlaşmaya vardı. Şaka bir yana, Sport Gazetesinin haberine göre Keirrison Barça ile önümüzdeki sezon için prensip anlaşmasına vardı. Nokta atışı transfer yaptığını iddia edenlere duyurulur.

2 Hayat Belirtisi:

Deniz Gür dedi ki...

Dün gece can sıkıntısından FM oynarken GS'de forvet arayışındaydım. Karl Heinz Feldkamp'ı fazla bilgisi olmasa da sene başında güney amerikaya göndermiştim scouting için. Sene ortasında tam da Ümit'i satmışım tek forvet Baros oynuyorum 19 maçta sadece 5 gol yiyip 24 gol atabilmişim ki hayır Bülent Korkmaz taktiği değil direkt olarak Skibbe taktiği ile böyle olmuştu :P Feldkamp geldi bana devre arası transfer döneminde: "Hacı sana bir adam buldum finişing 20 üzerinden 21 kesin al" dedi. Bi baktım kimmiş bu diye Keirrison diye bi adam. Kontratını yeni uzatmış ama Sabri, Linderoth ve Servet'i iyi paralara satmışım cebimde para var ama bastım 24 ay vadeli €10 m. aldım. Daha dün gece olduğu için baya komik geldi şimdi bu haberi okumak. Gerçi bu iki gün öncesinin haberi ama ben görmemiştim. Büyüksün Feldkamp :P hehe.

Jordi Metal dedi ki...

Ah bide Ednanlar bulsa ya şöyle isimleri