Seni Yolda Yakalamayayım Caner

25 Şubat 2010 Perşembe

Yine akşamcı olmam nedeniyle maçı son 30. dk.sını bari akşam yemeğini yerken seyrederim diye düşündüm. Düşünmez olaydım. Daha kafeteryaya geldim siparişi söyler söylemez golü yedik. Daha Neill topu sektirmişti o an sesli şekilde 'Vurdurma' diye sesli düşündüm. Simão vurdu ve gol oldu. Yemeğimi yemeğe yeni başlamıştım. Arda'nın ortasında Keita yapıştırdı. İşte tam bu noktada yenilen gole verilen reaksiyon erken gelince maç yine denegede gitmeye başladı. Muhtemelen seyredemediğim ilk 60 dk. için de oyun dengeliydi diye düşünüyorum. İki takımda topu alıp rakip sahaya geçince kesinlikle sağlam bir pres yiyordu. Bu nedenle oyun kurmak oldukça zor her iki takım adına da. Aslında ben maçı seyretmeden önce Elano gibi bir adamın oyundan alınmasının nedenini rakibi oynatmamak adına yapılmış bir hamle olarak düşünürüm. Yani Rijkaard 0-0'a oynamak istedi neticesi ortaya kabak gibi çıkıyor. Caner'in 80. dkdaki presinde Perea yere düşer düşmez eliyle topu kesti. Bence pozisyon kesinlikle penaltı. Devamında Caner'in şutu Asenjo'dan sekip direğe çarpıp korner oldu. Çizgi hakemine yapılan itirazlar yanıt vermedi ama haliyle sinirlerde gergindi. Kornerden seken topta rakip kontraya kalkarken Caner vahşice rakibi kesiyor. Bu nokta çok önemli, vahşice. Çünkü 1.dk sonra göreceği kart normalde sarı kart ama ilk sarıyı gördüğü pozisyonda kırmızı verse hakem, kimse hakemin kararını yargılayamazdı. Anlaşılan yediği sarı kart kendisi kesmemiş olacak ki rakip korner çizgisinde kaptıdığı toptan sonra rakibe arkadan attığı çelme sonucunda 2. sarı kartı da görüyor ve atılıyor. Anlamadığım şey şu 105x68 metrelik bir alanda top peşinde koşturan bir insan evladı neden rakibin korner çizgisinde rakibe arkadan dalar. Hele ki bitime 10 dk. kala ve maçın 30 dk daha uzama durumu söz konusuyken ne akla hizmetle bu hareket yapılmıştır bilen biri varsa beri gelsin açıklasın. Bu kartın tarifi yok zira. Bu takımı satmaktır. Kenarda Allah saklasın kenarda Rijkaard değilde Yılmaz Vural olaydı esas mevzuya o zaman tanıklık ederdik. O dakikadan sonra sinirle kalkıp Caner'e saydıra saydıra işimin başına döndüm belki maç uzarda, son 15dk.ya bakarım diye. O da nasip olmadı. Forlan atmış golü. Kısmet seneye artık. Şayet sahaya çıkarabileceğimiz bir forvetimiz olsaydı inanın turu geçen taraf biz olurduk.

0 Hayat Belirtisi: