Bilerek Ve Tasarlayarak Gol Atmak

28 Mart 2013 Perşembe



Dorgba'nın röportajının tümüne buradan erişebilirsiniz. Benim takıldığım kilit yer aşağıdaki 2 soruya verilen yanıttır. Normalde bizde Türk oyunculara "gol nasıl oldu?" sorusu sorulduğunda "İşte arkadaş çizgiye indi ortaladı, ben de vurdum gol oldu" şeklinde amatör bir anlatımları dinliyorduk. Drogba golü nasıl bilerek ve golü ne yaparsa, nasıl atacağını anlatmış. Gerçekten mantelite farkını hissettiriyor ve hissettirecek.


-Bayern Münih'e attığın kafa golü muhteşemdi. Katılıyor musun?
"Eğer siz öyle diyorsanız! Hava hakimiyetimin oyunumun en güçlü parçalarından biri olduğunu biliyorum. Çocukluğumdan beri bunun için çok çalıştım. Zamanlama, hava topları için en önemli konu. Çok fazla oyuncu kafa toplarında çok iyidir ama kilit nokta zamanlamadır."
-O gol çok önemli bir goldü. Bu golü hala rüyalarında görüyor musun?
"Evet. Takım içinde kornerleri kullanmak için görevlendirilmiş oyunculardan sadece Mata oyundaydı. Benimle eşleşen Jerome Boateng'den kurtuldum. Böylece avantajı elime aldım. Daha sonra bedenimi konumlandırdım, pozisyonumu aldım. Kalenin nerede olduğunu hesaba kattım. Topa da doğru hızı vermek için hareket ettim."

0 Hayat Belirtisi: