Babasının Oğlu

14 Mart 2009 Cumartesi



Oğlumuza henüz bir isim bulamadık ama fotoğrafları artık elimizde. Mışıl mışıl uyurken çekilmiş 2 adet renkli doblörü yukardakiler. Baba olmak çok garip ve alışmaya başladıkça çok daha keyifli bir duygu. Planlanan doğum tarihini daha önce paylaşmıştık. İsim önerilerini yorum girerseniz sevinirim. Yalnız eşim 2-3 harften oluşan isimleri sevmiyor(Efe, Ada vb.).

4 Hayat Belirtisi:

cesetizleri dedi ki...

erdem ismini çok sevmişimdir ben düşünürseniz.
ben bile çok heyecanlandım gördüğümde. sizi düşünemiyorum bile. sakin olun aman.. gelecek aman da aman halaları sevecek onu :)

Adsız dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün.

goygoys dedi ki...

Hayırlı olsun kardesım..Allah Ana'lı Baba lı buyutsun..İsim olarak Mustafa ismını onerıyorum.

NYG dedi ki...

kendi adımı öneriyorum: Yıldırım :)