Ham-Burger King

20 Mart 2009 Cuma

Dün gece için tahminlerimi 2 post aşağıda skoru 2-2 tahmin ederek vermiştim. Yalnız HSV'li forvetleri ayrıca ilk 15 dk içinde oyunu 0-2 getirmelerini beklerken kaçırdıkları pozisyonlar için ayrıca tebrik etmek lazım. Maç en fazla 30dk. bizim kontrolümüze geçti ve onda da 2-0'ı yakaladık. Sonrası hep Hamburg üstünlüğüyle geçti ve bu üstünlük skora sirayet etti. Ne demiştim "Başlıktaki skor güzel oyunun yanı sıra defans kurgusundaki stoper kaosunun yansıması olacak" güzel bir oyun oynadık dersek yalan olur fakat defans zaafiyetini bile bile ilk yarıya oranla geriye yardıma nadiren gelen Ayhan ve Barış cümlenin kalanını tasdiklemiş oldu. Bu arada maç 2-2'ye gelmiş Korkmaz'ın ilk işi Lincoln'ü oyundan almak oldu. Tamamen yanlış bir karardır. Lincoln son dk.ya kadar kalması gereken biriydi. Sadece oyuncusunu ıslıklatmak için oldukça fevri bir değişiklikle kalan zaman içinde oyunu HSV yarı sahasında tutmamızı sağlayacak 3 isimden birini çıkardı(diğerleri Arda ve Baros). Ben dün bu takımın başında soyunma odasına girseydim Kewell ve Arda'yı kenara ayırıp takımın geri kalanına ıslak odunla girişirdim. Kadıköy yalan oldu. Kadıköy'deki ilk lig maçında Fener'lilerin aşırı dozdaki göndermelerine maruz kalacağız haberiniz olsun. Bu sene benim için Galatasaray bitmiştir. Çünkü şampiyon olamayacağız.

1 Hayat Belirtisi:

goygoys dedi ki...

Bencede Bu sene Galatasary bıtmıstır.artık seneye...