AÖF Sonuçları Ve Bir Kopya Hikayesi

21 Haziran 2009 Pazar


AÖF sınav sonuçları açıklandı. 4. sınıftaki ilk senemde 1 tanesi alttan olmak üzere 7 dersten 3 tanesini verdim pekte parlak olmayan notlarla. Kalan 4 dersi bu sene vermem mucizeye yakın gibi olsada 'Galatasaray'ın olduğu yerde umut bitmez' misali çalışacağız artık. Aslında bu sene 8 dersim olmalıydı. 3. sınıftan Maliyet Muhasebesi dersini de alttan almam gerekirdi ama Yüce Allah'ın bir lütfu şaka gibi bir kopya olayının sonunda ondan yırttık.

Kopya mevzusuna gelirsek. Açıkçası benimle ilgili olmayan bir durumu ben fırsat bilerek kopya çektim. Bilirsiniz AÖF sınavlarına girdiyseniz A-B-C-D olmak üzere 4 farklı kitapçık dağıtılıyor. Benim sınıfımdaki sıralar önden arkaya doğru 4 sıra olduğundan yanımdaki kız öğrencinin de kitapçığı benimle aynı olacaktı(keza diğer öğrencilerinde), şayet gözetmen her sutundaki sıra için kitapçık dağıtımlarını en ön sıradan başladığında. Öylede oldu. Sonra baktımki kızın sorumlu olduğu ders benimkiyle aynı olunca kızın ortuduğu masaya baktığımda kızın bir hesap makinası olduğunu gördüm. Burdan kızla aramızdaki tek farkın cinseyetimizin olmadığını, kızın çalışmış olduğuda anlaşılıyordu. Yoksa niye hesap makinası taşıma zahmetine girişsin, değil mi? Velhasıl kelam kızın kağıdıyla benim kağıdım %90 aynıydı. Sonuçlar açıklandığında ise 3. sınıfın en zor dersini alt etmiştim.

3 Hayat Belirtisi:

Yağız Gönüler dedi ki...

4'e geçersem -inşAllah- finansal yönetim alttan gelecek. analiz için de kursa gidin diyorlar. geri kalanı için de sözel diyorlar. gerçi sermaye piyasasının adı baya korkutuyor.

Jordi Metal dedi ki...

inan çalışınca her ders kolay. Bunca yıllık öğrencilik hayatımda öğrendiğim tek şey belkide bu :)

Serapbenbuyrun dedi ki...

Demekki finansal yönetim başına bela olan tek talihsiz ben değilmişim. Yalnız olmadığımı bilmek ne güzel :) ama eylülden umutluyum tertemiz geçeceğim 4. sınıfa :D