Championship Manager 03-04

11 Temmuz 2009 Cumartesi


Ömrümü yiyen oyunlardandır. Gerçi bir dönem cdsi kaybolduğundan CM4'e takılmıştım hep. Oyunun en efsanevi oyuncusu Anatoli Todorov'dur. Onun yanı sıra en ilgi çekici yabancı oyuncular : Alesio Cerci, Freddy Adu, De La Cuesta ve Edvandro Rochanto'dur (son kişiyi yanlış yazmış olabilirim); yerlilerde ise efsane oyuncu Temur Altunhan, Fatih Sonkaya,bedava oyunculardan Kennedy Bakırcıoğlu, Alpay Özalan, her ne kadar yaşlı olsa daTahir Alegöz vazgeçilmezlerimdendir. En dandik takımla bile çok rahat Avrupa'da kupa kaldırılabiliniyor. Oyuna insan kendini o kadar kaptırıyor ki Eidos Firması 'Çıkış' butonuna 'Gerçek dünyaya dönmek için tıklayınız' ibaresi bile koymuş. Arşivlik bir oyundur.

2 Hayat Belirtisi:

Bahadır dedi ki...

ben de şu an tam döktürmekteyim oyunda

ankaragücüyle şampiyonluğa gidiyorum. kadroda temur, sercan ermiş, freddy william thompson, irfan başaran, craig parker var :)

Turan dedi ki...

hey gidi günler...

Kalede Gökhan Tokgöz..

Savunmada; Fatih Sonkaya, De La Cuesta, Egemen Kaya, sol beki hatırlayamadım şimdi


Orta sahada; Okan Koç, Robinho, Evandro Roncatto, Patricio Perez...

Forvette; Temur Altunhan, Anatoli Todorov...


Ne günlerdi yav. Uefa şampiyonluklarından, Şl şampiyonluklarına koşardım Gençlerbirliği ile stat yine dolmazdı yine dolmazdı :)))