Boondock Saints Trilogy

3 Ekim 2010 Pazar

İlk BS filmini orjinal haliyle ve hakkı verilerek çevrilmiş bir alt yazı ile seyrettiğinizde film sizi gerçekten etkiliyor. Hatta film bana sorarsanız en az 3-4 Oscar'lık filmdi ama akademi böyle filmlere malesef itibar etmiyor o ayrı. Özellikle filmin finalindeki mahkeme salonu katliamı öncesi söylenen replikler insanı derinden etkiliyor. 2. film hakkında da yazmıştık ama bu kadar çok gecikince çok iyi birşey çıkmayacağını biliyordum. Troy Duffy fena batırmış filmi. Keza 3. filmde de aynı boktanlığı bekliyorum açıkçası ama ya tutarsa diye izleyeceğim yeni filmi. 27 Kasım'da gösterime girecekmiş.

1 Hayat Belirtisi:

WarBlood dedi ki...

Seri filmlerde genelde sonradan gelen bölümler ilk bölümlerin hep gerisinde kalmıştır,aynı tadı bırakmamıştır.Bu filmde onlara örnek.İlkini soluksuz izlemiştim ama ikinciyi ilk filmin hatrına izledim,yinede izlenmeyecek gibi değildi.