Hayalet Ortasaha

9 Ekim 2010 Cumartesi

Dün için Arda sakatlanmadan önce 2-0 yada 2-1 mağlup olacağımızı düşünüyordum hafta içinde. Arda ilk yarıyı kapatınca, İddia oynayacak arkadaşlara bile dedim, 'Almanya'ya handikaplı oynayın' diye. Keza büyük kayın birader'in Almanya için oynadığı 3 kuponda tuttu. Niye Almanya kazandı peki? Futbol olarak altın çağ demesek bile inanın tarihlerinin en parlak jenerasyonlarından birine sahipler. Uluslararası son 3 turnuvada ilk 3'te yer aldılar. Yani adamlar takır takır top oynuyorlar. İşte bizim orta sahayı hayalet yapan faktörlerden biri de buydu. Hem fizik olarak hem de teknik olarak adamlar bizi madara ettiler. Bunu özellikle Kazakistan-Belçika maçlarından sonra yazmıştım. Adam gibi oynazsak Almanlar bizi öper demiştim. Öyle de oldu. Fener'de ne top oynadığı belli olmayan Özer'in bu takımın sağ kanadı olması lazım yoksa Volkan Şen'in mi bunları adil değerlendirmesi lazım Hiddink'in. Milyonlarca € alıp ortaya birşey koyamamanın üstüne durmalıyız. Postun fotosunda en sağda 70. dkda Podolski'nin kaçan golü sonrasında Löw gibi su şişelerini tekmeleyen hırslı bir 'teknik' adamın olmasını her daim tercih ederim. Bu gruptan çıkışımız Belçika-Avusturya maçlarımzın akıbetine bağlı.


Son olarak Mesut'un gol atmasına çok sevindim. Bu konuyu gereksiz sulandırıyoruz. Aurelio, Brezilya- Türkiye maçında çıkıp gol atsa Brezilya'lılar onu bizim Mesut'u yargıladığımız gibi mi yargılayacaktı. Şayet böyle bir ihtimal gerçekleşseydi Aurelio'nun arkasında durmayacak mıydık? Yani gereksiz bir mevzu Mesut konusu. Atalarımız boşuna dememiş 'doğduğun yer değil, doyduğun yer' diye.

0 Hayat Belirtisi: