Bu Aralar Yeni Hobim : Satranç

10 Şubat 2011 Perşembe

Çok uzun zaman olmuştu satranç oynamayalı. Geçen hafta sonu büyük kayın biraderin oğluyla oynamaya başlayınca netten oynamaya başladım. Gerçekten keyifli bir oyun. Birkaç hamle sonrasını düşündürüyor olmasıyla, insan öngörülerini dahi geliştirdiğini düşünüyorum. Fotoda en son oyunumda PC'yi alt ettim. Ayrıca araştırdım Satranç Federasyonu'na 20 TL kayıt parası yatırınca lisans dahi alabiliyorsunuz. Vakit bulursam alacam lisansımı.

3 Hayat Belirtisi:

Confeng dedi ki...

Merhaba, Mynet'ten falan oynuyorsanız karşılıklı oynayabiliriz ara ara. Ben de epeydir oynamıyorum ve tekrar başlamak istiyordum.

mirmak dedi ki...

ünlü büyükusta capablanca'nın kitabı,

satrancın esasları isimli kitabı okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum. eminim çok keyif alıp çok şey öğreneceksiniz...

Jordi Metal dedi ki...

@ Confeng,
Netten işteyken mynete malesef giremiyoruz :( ama uygun olursa akşamları yapabiliriz.

@CaptainIrmak,
O kitabı hatta kayınçonun oğlu bile verdim okusun diye :) Kahraman Olgaç'ın kitaplarını da tavsiye ederim. çok babacan bir yaklaşımla yazıyor rahmetli hocam(gerçek anlamda kendisinden ders aldığım için hocam diyorum).