Ruh Çağırma Seansı

24 Temmuz 2011 Pazar

Büyük takımlarla oynamak oyuncular için hedefi özümsemenin en iyi yolu olur genelde. Fatih Terim'in 2. gelişinde hatırlarsanız olaylı bir Liverpool maçımız olmuştu. Terim'in, yeni gelen Melo ve bu akşam Copa America finali oynayacak olan Muslera dışındaki sahaya sürdüğü oyuncular ilk 11 oynayacak. Takım gerçekten istekliydi. Uzun zamandır ilk defa sahada basan bir takım gördüm. Inter'in yedek ağırlıklı çıkması haliyle baskıyı kurmamıza olanak sağladı da diyebiliriz biraz. Oyuncuları incelersek;

Aykut : Üstüne gelen toplara planjon yaptı. Bunun dışında Etoo'nun direkten dönen top dışında ciddi bir pozisyon yoktu kalemizde. Haliyle Muslera gelince yine yedeğe geçecek.

Ulfaluji : Sağbekte umduğumdan çok daha üst düzey bir performans sergiledi. Elbette bir Maicon değil ama dakika 80 hala bindirme yapıyordu. 

Servet & Gökhan & Hakan Balta : 3'üde iyiydi. Terim'in gelişiyle performansları oldukça yukarı çıkmış. Rijkaard dönemindeki gibi vurdumduymazlık yok. Yalnız birinin Servet'e Lucio olmadığını, top sürme alışkanlığını bırakmayacaksa bile topu orta çizgiye gelince basitçe ilk adama temizce topu vermesi gerektiğini hatırlatmalı. Yoksa Metalist maçını hepimiz hatırlıyoruz değil mi!!

Ayhan : Takımdan hala neden gönderilmiş değil anlayamıyorum. 2. yarıda Sneijder'i biçtiği pozisyonda kart dahi görmemesi bence şanstı.

Sabri : Artık orta sahanın göbeğinde sıkça göreceğiz onu. Yeni Okan Buruk diyebilirim rahatlıkla. Beğendim.

Selçuk İnan : Açıkçası ondan daha çok hücuma dönük oynamasını beklerdim. Oldukça silik bir oyun sergiledi. Ben olsam en geç 60. dk.da alırdım oyundan.

Arda : Takımın lideri. Hemen hemen bütün atakları o organize etti. Satılmasını en çok isteyen adamım ama benim gibi düşünmeyen adam ondan gelecek parayı iyi değerlendirip onun yerini dolduramaz. O yüzden takımda kalması şimdilik hayra alamet.

Duble Kazım : İlk yarıda oldukça istekliydi. Ama meşalelerden sonra oldukça oyundan düştü.

Elmander : Hala hazır değil. Aptalca bir sarı kart gördü.

Stancu : Bu gece Stancu'nun gözden çıkarıldığını söyleyebilirim. Şayet yeni forvet gelirse bu kendisi için kaçınılmaz bir son olacak. Zaten benim gözümde Hagi'nin kazığıdır.

Yekta : Hagi'nin kazığı 2. İnşallah ben yanılırım.

Ceyhun : Rakibe daha iyi basmalı. Gördüğü sarı kart anlamadım.

Baros : 2. yarıda orta sahadaki değişiklikler ona sağlıklı top aktarımını engelledi maalesef.

Emre Çolak : Kardeşim git bir body building salonuna yazıl, kendini geliştir, 6 ay sonra gel.

Culio : 90'da girdi. Yorum yok.

0 Hayat Belirtisi: