Benfica : 0 - Galatasaray : 2

7 Kasım 2008 Cuma



Dünkü postta 1 puan bile iyidir demiştim ama nerden bileyim Flores'in sahaya Cardozo'suz, Aimar'sız 11 çıkaracağını. Açıkçası Benfica'yı hiç seyretmemiştim bu sene ama kağıt üstünde yaplan kadrolarda bu 2'linin olmayışı ekmeğimize yağ sürdü. Biz ilk yarının ilk 20 dksı ve 2. yarının tamamını domine ettik. Gelelim karnemize :




De Santis : Suazo'nun volesindeki hamlesiyle neden bu kaleyi koruduğunu bana ispat etti.
Sabri : İhtiyatlı oynadı. Bildiğimiz bindirmelirini 2. yarı yaptı.
Emre : Oda yıllanmış şarap gibi. Gün geçtikçe çok daha başarılı oynuyor.
Servet : Yine kale gibiydi. Ayıboğan seni.
Hakan : Bu takımın defasının bel kemiği gibiydi. Ufak tefek aksamaları olsada Suazo'yu çizgide çok iyi marke etti.
Ayhan : Sadece Arda'ya çıkardığı pas bile onun kalitesini gösterdi. Antep'teki dönemlerini hatırladım bir ara.
Meira : Gösterişsiz, sade ama yerinde oynuyor. Takımın şifresi gibi.
Arda : 2. yarı maçı koparan isimlerden oldu. 1 asistle geceye damgasını vurdu.
Lincoln : İlk defa bu kadar sorumluluk alarak oynadığını ve koştuğunu gördüm.
Baros : Fiziksel olarak sağ kanat oyuncusu olmadığı her halinden belli. 2 net pozisyon harcayarak şaç baş yoldurdu.
Ümit : Kaptan geri döndü. Sihirli bir dokunuşla galibiyetimizi perçinledi.


0 Hayat Belirtisi: