Genç Aslan

18 Ocak 2010 Pazartesi


Maçın adamı kimdi? Bana sorarsanız Barış Özbek derim. 2 gol 1 asistle kendisinin bireysel performansını dahi aştı dün geceki maçta. Keza Caner yine etkiliydi solda. Bonservisi alınacaktır CSKA'dan. Arda yine maça damga vuran haeketler yaptı. Özellikle 37. dk.da korner çizgisinden rakibi topukla çalımlayıp içeri kat edip golü atabilse tartışmasız sezonun en iyi bireysel gol performansını sergileyecekti. Gelelim gecenin parlayan yıldızı Emre Çolak'a. Açıkçası skoru tutabileceğimiz bir maç olduğu için penaltı oana attırıldı diye düşünüyorum. Kendisine şık bir jest yapılmıştı bu konuda. Ama frikik golüne gelirsek elbette birinin kafasına da çarpsa gerçekten harika bir goldü. Bana 4 sene önce Mleda Bolesdav maçındaki Arda Turan'ı hatırlattı. İnşallah yetenekleriyle bizleri büyülemeye devam eder Arda gibi. Maçın geneline bakarsak ilk 2-3 dk.da Denizli Belediye'nin Tokat'ın Fener maçına asıldığı gibi asılacağını düşündüm ama 5 dk.da dirençleri tükendi. Bunda yaptığımız isabetli paslaşmaların inanılmaz etkisi vardı. Koşmaktan ziyade topu koşturduğumuz bir maç oldu. Antremanlarmız bile daha zorlu geçiyordur diye tahmin ediyorum. Artık üst turdayız ve rakibimizi bekliyoruz.

0 Hayat Belirtisi: