Teşekkürler Arda

18 Ocak 2010 Pazartesi



Muhabir : İkinci yarıda oyuna girdin çok başarılı bir şekilde formanı temsil ettin. Biri penaltıdan, biri frikikten olmak üzere iki güzel gole imza attın. Öncelikle istersen gollerle başlayalım. Penaltıyı atma olayı nasıl meydana geldi?


Emre : Ben oyuna girerken hocamız beni çağırdı. Odaya gittim formamı değiştirdim. Bir anda beni orada görünce Arda Ağabey yanına çağırdı ve “penaltı olursa Emre’ye attıracağız, kimse topu almasın” dedi. Penaltı olunca da zaten Arda Ağabey topu alıp hemen benim yanıma geldi. Onun sayesinde oldu.


Muhabir : Çok güzel bir vuruşla durumu 4-1’e getirdin. Sonrasında aradan sadece dört dakika geçmişti bir frikik ki Galatasaray son zamanlarda pek fazla frikik golü atamıyor. Açıkçası bu bizi çok mutlu etti. Kaleyi direk cepheden gören bir nokta olmamasına rağmen topun arkasına geldin. Gerisini senden dinleyelim.


Emre : O da penaltı gibi Arda Ağabey’in sayesinde oldu. Ben topun başına hiç gitmeyecektim. Sol ayaklı olduğum için beni kendi çağırdı. “Ne yapalım. Orta mı açalım, kaleye mi vuracaksın” dedi. “Kaleye vurayım Arda Ağabey” dedim. “Tamam” dedi. Biraz da şansın yardımıyla baraja çarptı güzel bir gol oldu. Mutluyum.


Muhabir : Gollerden sonra Emre Çolak anonsu ve hep bir ağızdan taraftarların söylemesi herhalde bir futbolcunun en çok duymak istediği şey.


Emre : Şuan bile çok heyecanlıyım. Heyecandan konuşamıyorum.

Röportajın tamamını buradan okuyabilirsiniz. Arda'ya yaptığı jest için teşekkür ederiz. Gerçekten Emre'yi bundan sonraki maçlarda daha bir motive olmuş ve istekli bir şekilde göreceğimiz aşikar. Şimdilin dizlerinin titremesi geçti.

0 Hayat Belirtisi: