Kıyamete Az Kaldı

5 Mart 2010 Cuma

Geçenlerde yazmıştım. O dönem tarihler ve gruplar belli değildi. Sonisphere İstanbul konserlerinin grupları belli oldu. Yukarıdaki afiştende görüleceği üzere Monster Of Rock tadında bir festivalle 25-26-27 Mayıs tarihlerinde İstanbul'lu azacak. Iron Maiden'ın olmamasına açıkçası çok üzüldüm. 2 defa canlı performanslarını seyrettiğim Metallica'ya haliyle tercih ederdim Bakireleri. Sahne şovlarını merak ettiğim Rammstein, daha önce Yedikule'deki performanslarını kaçırdığım Manowar kişisel tercihlerim olacak festivalde. Haydi head-bang idmanına şimdi. Yoksa boynumuz kopar bu kadar grubu bir arada izlersek.

3 Hayat Belirtisi:

Atilla Çelik dedi ki...

Ben buna değil de Cannibal Corpse, Obituary, Nevermore, Necrophagist gibi grupların olduğu Unirock Festivali'ne gideceğim Hakancığım. :) Zaten Nevermore ismini görünce direkt kilitlendim bu festivale. Bir de Gojira ve Textures ekleseler intihar ederim zevkten. :)))

koala dedi ki...

Herkesin derdi aynı sanırım. Iron Maiden'ın olmayışı. Keşke Metallica yerine onlar olsaydı. O zaman acayip şahane olurdu.

Jordi Metal dedi ki...

Cannibal Corpse ve Obituary zaten death metal'in babalarıdır. Eskiden dinlerdim. Senin gibi death hastaları için elbette harika bir festival ama bir trashçiyiz be Abi :D