Lige Heyecan Geldi

9 Mart 2010 Salı

Dün kötü bir mağlubiyet aldık. Aslında maçtan önce puan bırakacağımıza inanıyordum. Çünkü Eskişehir iyi takım evinde. Kazandığımız penaltı bana inandırıcı gelmedi. Fener'le puan farkı 2'ye indi. Bursa'nın 2 maç eksiği var ve bunları kazanırlarsa lider olacaklar. Keza BJK'nin de 1 maçı eksik. Şayet onlar da kazanırlarsa Fener'le aynı puana sahip olacaklar. Kayseri ve Trabzon ise nefeslerini önlerindekilerin ensesinde hissettirecekler. Önümüzdeki hafta ligde bize ilk mağlubiyeti tattıran Vassell'li, Vittek'li, Geremi'li, Rothen'li Ankaragücü ile oynayacaz. Arda cezalı. En zorlu dönemece girerken ilk yaramızı aldık. Artık lig hata yapmayanı şampiyon yapacak. Aynı geçen sene olduğu gibi.

2 Hayat Belirtisi:

miracsaral dedi ki...

Dün kötü bir galibiyet mi aldık? Üstat, bu bir mesaj falan mı ben gerçekten anlamadım ama Galatasaray değil Eskişehir galip geldi. Yoksa ben mi şaşırdım. Bilemedim :)

Jordi Metal dedi ki...

eyvallah düzettim :D Düşün bütün psikolojimi etkilemiş mağlubiyet ne yazdığımı karıştırmışım :)