Trident W-T10

16 Mart 2010 Salı

Doğum günümünde yaklaşması nedeniyle 3 senedir kullandığım Sony Ericsson W810i model telefonumu artık eşimin ön ayak olması nedeniyle emekliye ayırdım. Yalnız telefonun şarjı bugün bile 4 gün gidiyor. Pil konusunda kesinlikle beni tatmin ettiğini söyleyebilirim W810i'nin. Piyasada Çin malı çift hatlı TV özelliği olan bir çok marka telefon var. Geçen sene eşim Anycool marka bir telefon almıştı. Ve açıkçası cihaz şu an şarj almıyor. Geçen şirket servisindeki bir kızda Nokia E71 öakması bir Trident Q7 model bir telefon görmüştüm. Cihazı beğenmiştim ama malum sınırlı bütçe ile hayalimdeki Blackberry'yi malesef şu aşamada edinemeyeceğimden BB 8520 modelinin Trident versiyonu olan W-T10'u yine kayınpeder hediye etti. Akşam teşekkür için aradım kendisini. Normalde Emel, annem ve kayınvalide ortak alacaklardı ama kayınpeder demiş ben oğluma hediye ederim telefonu. Allah razı olsun kendisinden. Parasını 3 aylığını alınca peşin verecek. Gerçi ben GS Bonus'umdan 275 Tl'ye 11 taksit yaptırdım bile. 25'er Tllik taksitlerle ödüyor olacağım. Cihaz bugün geçti elime. Gerçekten kullanımı şık bir telefon özellikle trick-pad olayına hasta oldum. Akşam şirkete geldiğimde BB 8520'si olan bir arkadaşla karşılaştırdım görünüm olarak hiç farkları yok 1-2 detay dışında. İnşallah uzun ömürlü bir şekilde kullanabilirim bu cihazı.

0 Hayat Belirtisi: