Sonisphere Notları

21 Haziran 2011 Salı

 
 
  • Organizasyon kötüydü. Bruce Dickinson bile sahnede 'bugün kapalı gişeyiz ama bir dahaki gelişimizde buranın 2 katı büyük bir yere geleceğiz' dedi. Zira bu sebepten bilet fiyatları oldukça yüksekti.
  • Üstümden tsirtümü çıkardığım için amele yanıklarımı iyice kapattım.
  • Ex-Prinkipo tayfası ile istesek bu kadar iyi buluşamazdık. Altay hariç hepsi içerideydi. Beraber güzel vakit geçirdik.
  • Alice Cooper, Slipknot'tan daha iyiydi. Belki de ben Rock merkezli müziği daha çok sevdiğimden öyle geldi.
  • Mastodon'u bilet kuyruğunda olduğumdan izleyemedim.
  • In Flames sahnedeyken pogocuların arasında kaldım. Gelene tekme gidene dirsek atarak aralarından çıkabildim.
  • Maiden'ın 3 gitaristi soloları birbirlerine Xavi-Iniesta gibi harike şekilde pasladılar. Dave Murray soloyu Adrian Smith'e, o da Janick Gers'e paslıyor. Janick Gers'in bir ara gitarı bacaklarının arasına alınca kıracağını sandım umduğum olmadı.
  • Dave Murray sololarıyla kulaklarımı resmen sağır etti. O nasıl bir çalıştır be kardeşim. 
  • Maiden yeni şarkılarına ağırlık verdiği için hepsine maalesef eşlik edemedim ama melodileri yakalayıp 'oooo' şeklinde kalabalığa eşlik ettim.
  • Konserde Iron Maiden'dan başka en güzel şey suyun 50 kuruş olmasıydı. Hiç bira içmedim. O derece.
  • Bruce Dickinson bol bol 'Scream for me İstanbul/Turkey' lafıyla bizleri azdırdı.

0 Hayat Belirtisi: