Galatasaray'ın Geleceğini Çalan Adam

10 Mayıs 2011 Salı

Daha ağır bir itham da kullanılabilirdim ama gerek yok. bitime 12 hafta kala alenen geçici olarak takımın başına geliyorsun. 2 haftasını derbiler nedeniyle çık kalan 10 haftada oynattığın 2 genç var: Rijkaard'ın sende daha fazla şans tanıdığı Emre Çolak ve Cem Sultan. Hani Berkin, hani Cumhur. Artık galibiyet istemiyoruz Bülent Hoca.

2 Hayat Belirtisi:

Burak Eren dedi ki...

Hafta içi bir yerde, Bülent Ünder'in birkaç genç ismi A takıma çıkarmak istediğini ama A2 hocasının şampiyonluğum engellenir diye bunu istemediğini okudum. Doğru olduğuna ihtimal vermiyorum, vermek istemiyorum.

Bülent Ünder teknik direktörse ben futbol tanrısıyım :)

Jordi Metal dedi ki...

Aynen öyle Burak. A2nin misyonu A takıma oyuncu yükseltmektir. kendi liginde şamoiyon olunca 20 milyon GSli olarak sokağa döküleceğimizi sanıyorlarsa elbette yanılıyorlar :D