Misimoviç Transferi Hakkında

31 Ağustos 2010 Salı

Henüz resmi siteden açıklaması yapılmadığından netliğine %100 güvenemiyoruz. Bakın son 2 haftadır birşeyler yazdım transfer politikası hakkında, isteyen arşivi karıştırabilir. Avrupa'dan elendikten sonra değil Misimoviç'i, Messi'yi bile getirsen ben gitmem Galatasaray maçlarına. Gelen adam Wolfsburg'u tarihinde ilk defa şampiyon yapan adam olma sıfatıyla geliyor. Yetenekleri su götürmez bu gerçek. Bakın istemem yan cebime koy yapmıyorum. Emana için bile yazarken son cümlem istememe rağmen "kaliteli bir ön liberodur o ayrı" olmuştur. Bu nedenle istenilse de düşüncelerim başka yere çekilemez. Benim sıkıntım bu sene Avrupa'da yoksak alt yapıdan gelenlere şans tanıyalım. Bakın bu hafta Fener'de Okan Alkan diye biri çıktı. Gerçekten başarılı olacak diye umuyorum. Aynı umudu kendi alt yapımız için de görebilmek istiyorum. Bu sebepten Karpaty'e elenen takımın gidip milyonlarca Euro'ya transfer yapmasına karşıyım. Sebebi budur muhalefetimin.

Ayrıca yine Lincoln'de yapılan baskının benzeri yapılmış Misimoviç transferinde. Şuna inanın bir gün transfer dünyasında bu takımın dostu kalmayacak. Karşımıza sağlam bir takım çıktığında ağzımızın payını da alacağımızı cidden düşünüyorum. Son 3 senede yerlilere adam gibi para vermeyip, transferi beleşe kapatan zihniyet bir gün tokadı sağlam yiyecek. Şimdiden geleceği planlarken Trabzon'lu Selçuk ve Ceyhun için de aynı planı kurmak kahpeliktir zira.

0 Hayat Belirtisi: