Ben Senin Kadıköy'de Galip Gelebilme İhtimalini Sevdim Vol.2

26 Ekim 2009 Pazartesi


Başlık için bunu 2. kez kullandığımız için 2 dedik yoksa 10 demeliydik. Fenerbahçe'yi tebrik ediyorum gerçekten. Bu maça çıkmadan önce Asterix'in iksirinden mi kullanıyorlar ne, bizim oyuncular kağıttan duvar gibi yıkılıyorlar. Maçı çok konuşmayacam. Baştan sona kötüydük. Fener'li bütün arkadaşları tebrik ederim. Yalnız bu arada bir-iki oyuncuya bir çift lafım var :



Arda : Metin gibi kaptanlık yap. Metin ol. Pireyi deve yapma.
Leo Franco : 3 hafta önce beni söylediklerime pişman etti. İlk izlenimimde haklıymışım. Dün kırmızı kartlıktı.
Hakan Balta : Asla attığın golden sonra rakip tribüne 'kol gibi koydum' gibisinden el kol hareketi yapma. Edepli ol.
Aydın : Senin için düşüncelerimi yazmıştım.
Keita : Sancak'la olan mücadelesinde bile kırmızı kartlık olduğunu yazmıştım. Bu sefer en az 3-4 maç paklar.
Servet+Zan : Artık ölü toplarda Lugano'nun ter topa yürüdüğünü sağır sultan bie duydu. Ama adam hala tutulmuyor.
Alex De Souza : Sana saygım çok büyük.
Frank Rijkaard : Maç sonu bası toplatısında bütün basın mensuplarına B Planıyla ilgili büyük ayar vermiştir. Adamımsın.

 

0 Hayat Belirtisi: