Alparslan Gençlerbirliği'nde

31 Aralık 2009 Perşembe


Alparslan Erdem, 500.000€'ya Gençlerbirliği'ne transfer oldu. Maddi olarak bu tansferden zarar etmedik. Son Trabzon maçında beğenmiştim kendisini. Hatta rotasyona bile girebileceğine söylemiştim. Malesef Skibbe döneminden bu yana gerekli gelişimi gösterememesi gidişinde etkiliydi. Keza Serkan Kurtuluş, Serkan Çalık, Emre Güngör gibi yerliler yine aynı şekilde gerekli gelişimi gösterememeleri nedeniyle topun ağızında. Özellikle bu transferin özelinden yola çıkarsak son dönemlerde basında yer alan Gökhan Ünal transferi için Nonda + Hakan Balta takasının gerçekleşmeyeceğini rahatlıkla söyleyebiliriz. Malum takımda sol bek menşelli bek kalmaz sonra. Ocak ayını iple çekiyorum kendi adıma. Hem Fderasyon Kupası maçlarında göreceğimiz yeni yeteneklerimiz, hem de takımdan ayıklanacak çürük elmalar takımın geleceğini şekillendirecek. Ayrıca eksik olduğumuz pozisyonlara yapılacak 'nokta atışı' transferleri de bekliyor olacağız. Özellikle Ali Turan, adını transfer önerileri üzerinden bloga eklemeyi düşündüğüm ama sonra nazar değer diye yazmadığım bir isimdi. İnşallah onu parçalı formayla görmek nasip olur.

5 Hayat Belirtisi:

Merhamet dedi ki...

hocam konu dışı olacak ama, şu alıntıları yaparken hangi kondu kullanıyorsun direkt o sayfa açılıyor,mesela söylemiştim, transfer önerileri kısmını soruyorum,

Merhamet dedi ki...

hocam konu dışı olacak ama, şu alıntıları yaparken hangi kondu kullanıyorsun direkt o sayfa açılıyor,mesela söylemiştim, transfer önerileri kısmını soruyorum,

Jordi Metal dedi ki...

Soldaki Yaftala menüsünde yer alan Mantıklı Transfer Önerileri etiketini kullanıyorum.

Merhamet dedi ki...

sanırım yanlış anladım,teknik bir soru yani yazı içinde başka bir sayfanın linkini nasıl veriyorsun onun bir kodu vardı benim bildiğim bir türlü hatırlayamıyorum,

Jordi Metal dedi ki...

Kumanda panelinden Yeni Kayıt'a tıkladıyp kaydını yazarken hangi kelime yada cümleye link vermek istiyorsan onu seçip sonra menü çubuğundan 'Bağla' yada dünya simgesi olan 'hyperlink' opsiyonunu seçip bağlantını yazınla ilişkilendiriyorsun :)

Sanırım bunu demek istedin değil mi :)