Metin Oktay Tshirtleri Tekrar Üretilsin

13 Aralık 2009 Pazar


Kaç zamandır tekrar üretilsin diye aklımda imgelemeye başladığım bir düşünce olmaya başladı Metin Oktay tshirtleri. Yaklaşık 1.5 senedir malesef artık storelarda satılmayan bir ürün durumunda. Bu forma Galatasaray denilince akla gelen ilk 3 şeyden biri benim için. Ne de olsa nam-ı diğer 'parçalı'dan bahsediyoruz. Kulüple özdeşleşen formadan bahsediyoruz. Nasıl 'çubuklu' Fener'le, düz beyaz forma Real Madrid'le, düz kırmızı hem Liverpool hem de ManU ile özdeşlemişse, Galatasaray denilince akla gelen ilk formadır 'parçalı'.


Galatasaray'lılığımı yaşam biçimi olarak günlük hayatta insanların gözüne sokabilmek için o penyenin tekrar üretilmesini istiyorum. Zira bu ürün o kadar rahat ki, spor kiyafetle, kotla giyilip, ister maça giderken, ister hafta sonu dışarı çıkarken bile giyilebiliniyor. Maç formaları polyesterden yapılmış olması nedeniyle insan tenini yakarken penye yakmıyor. V yaka tshirt hesabı giyip çıkıyorsun sokağa. Ben Metin Oktay tshirtlerinin tekrar üretilmesini çok istiyorum. Bu üründe maksat para kazanmak olmamalı zaten. Maksat Galatasaray'lılığı insanlara sembolize etmek. Yani maddi değil, manevi bir hareket olmalı bu. Hem bu formayla özdeşleşen Metin Oktay dememiş midir 'Bizi sevenleri üzmeyelim' diye. İşte bu zihniyetle yönetim güzel bir jest yapıp tüm Galatasaray'lılara bu formalar 'üzülmemeleri' için tekrar üretsin. Anket solda, yorumlarınızı bekliyorum.

0 Hayat Belirtisi: