İçine Saftig Kaçmış Rijkaard

7 Aralık 2009 Pazartesi


Başlık normalde kavgada söylenmez ama ne söylemeye çalışsam kelimeler boğazımda düğümleniyor. Eskişehir ve Manisa maçlarından sonra 3. kez evimizde puan kaybediyoruz. Hem de öne geçmemize rağmen. Bu üstünde durulması gereken bir durum. 70 dk. maçı domine edip sonra kendi sahanda geriye yaslanıp rakibi beklemek kadar banal bir oyun olabilir mi? Kenar yönetim maçtan sonra oyunu hakettiğimizi söylüyor, eyvallah hakettik ama niye 70'ten sonra tek kale oynanıyor maç. Niye 1-0'ı korumak için yatıyoruz aklım almıyor. Niye kızıyorum ki diyorum sonra kendi kendime daha geçen gün söylemiştim bu takım kendi evindeki önemli maçları kazanamıyor diye. Arda'yı satın demiştim ya para için değil, çocuğun futbol hevesi kaçmasın diye satın artık. Maçın adamıydı yine Kaptan. Elano top oynamıyor diyenlere kapak olsun bu maç. Daha iyi olacak. Gün geçtikçe Brezilya Milli Takımı'ndaki performansına yaklaşıyor. Nonda için konuşmak istemiyorum. Özgürcan niye kiraya verilir onu da aklım almıyor! Geçen sene Sakarya'nın tek başına ligde kalma umutlarını yeşerten adam niye kirada? Takke düştü kel göründü yani Baros sakatlandı Nonda göründü. Nonda'nın da alternatifi olmalı takımda. Baros sakatlandığından bu yana takımda ciddi bir gol atma problemi baş gösterdi. İstatistiğe dökersek Baros'un sakatlandığı 25 Ekim'deki Fener maçından sonra Nonda'nın bütün maçlarda 2 golü var. O derece forvete ihtiyaç duyuyoruz düşünün. Bakalım devre arasında kimler gidip kimler gelecek? Ama kim giderse gitsin, inadına Rijkaard kalmalı. Bu sene bırakın Avrupa'ya gitmeyi, 8. bile olsak kalmalı.

0 Hayat Belirtisi: