Sturm Graz - Galatasaray Maç Önü

15 Aralık 2009 Salı


Yarın fizik tedavide olacağımda için yazamayacağım. Şimdiden değerlendirelim maçın nasıl gelişebileceğini. Yarın saat 20:00'da UPC-Arena'daki maçı Star TV canlı verecek. Tarihimizde hiç yenemediğimiz S.Graz ile 4. kez karşılaşıyoruz. Yedek oyuncularımızın ara transfer dönemi öncesi son performanslarını görebilmek açısından harika bir fırsata sahip oldu teknik ekip ve yönetim. As oyuncularımızdan Leo Franco, Arda, Kewell ve Elano kadroya alınmadı. Aslında defansta bu kadar sakat olmasa muhtemelen Servet hatta Hakan Balta'da yer almazlardı kafilede diye düşünüyorum. Sakatlık nedeniyle Baros, Nonda, Gökhan, Emre G, Uğur ve Sabri kadroda yoklar. İlk bakışta sağ bekte bir sıkıntımız var gibi görünüyor. Bu boşluğu bir ara Kalli döneminde o mevkiiye devşirilen Barış'la kapatmayı düşünecektir. Stoper mevkiinde Servet yedek başlayabilir. Orada olası bir sakatlığın önüne geçebilmek adına Servet'siz bir varyasyonu görmeyi hedefleyebilir Rijkaard. Bu nedenle E. Aşık-M.Topal-Hakan 3'lüsünden 2'sini göreceğimizi düşünüyorum stoperde. Linderoth'un ilk 11'de başlayacağını ümit ediyorum. İnşallah tekrar sakatlanmaz. Bu maçta Alparslan'ın kadroda olduğunu görünce solbekte öncelikle ona şans tanıyıp Caner'i gerçek mevkii olan sol kanatta görebiliriz. Böylece Aydın'ı sağa çekip Keita ise santrafor mevkiide karşımıza çıkabilir. Kalece ise ilk tercih olarak Ufuk'u göreceğimize kesinlikle inanıyorum. Muhtemel diziliş aşağıdaki gibi olur :

Ufuk

Barış   E. Aşık   Hakan   Alparslan

Sarp

Linderoth     Ayhan

Aydın                   Caner

Keita

0 Hayat Belirtisi: