Pazartesi Şarkıları (Guns N' Roses - Think About You)

22 Kasım 2009 Pazar

Yarın yine fizik tedavi var. Ruhunuzun gıdasını şimdiden paylaşayım istedim. Görüntüler Guns N' Roses'ın yeni yetme dönemleri, Music Machine'da 1986 yılında verdikleri konserden. Video görüntülerinin biraz bulanık olmasının sebebi bu. İçinde 25 tane 'fuck' kelimesi barındıran albümün içinden çıkan muhteşem 2 aşk şarkısından biridir Think About You. Nakaratın güzelliğine bakın. O kadar saf ve temiz sözler ki, muhtemelen bu dizelerin yazıldığı kadına gerçekten aşık olunmuş. İzleyemeyenler buradan seyredebilir.

Seni düşünüyorum,
Balım kalbim her zaman 'evet' der
Seni düşünüyorum,
En derinde en çok seni sevdim
Seni düşünüyorum,
Biliyorsun tek istediğim sensin
Seni düşünüyorum,
Sevgilim sadece sensin

0 Hayat Belirtisi: