CL'de Dün Gece

30 Eylül 2009 Çarşamba

Fiorentina 2-0 Liverpool : Skor beni şaşırtmadı. Jovetic ilerleyen dönemlerde iyi para edecek.
Debreceni 0-4 Lyon : Pjanic'in ilk goldeki asisti harikaydı. Frikik golü ise Juninho'nun soğukkanlılığındaydı.
Rubin Kazan 1-1 Inter : Aslında skor beni şaşırtmadı dersem yalan olmaz. Sizi
gidi 'bok yığınları'
Barcelona 2-0 Dinamo Kiev : Dinamik 2'li iş başındaydı yine.
Unirea Urziceni 1-1 VfB Stuttgart : Stuttgart'da Gomez'in gidişinden sonra ciddi sorunlar var ileride.
Rangers 1-4 Sevilla
: Aslında bu kadar fark olmasını beklemiyordum.
Arsenal 2-0 Olympiacos : Normal skor. Arshavin'in ofsayt golü gecenin hareketiydi.
AZ Alkmaar 1-1 Standard Liege : Alkmaar'da Van Gaal2in gidişinden sonra resmen çöküş başladı. Haklarında hayırlısı.


Oooo oo i'm an alien
I'm a legal alien
I'm an Englishman in Floransa

6 Hayat Belirtisi:

Adsız dedi ki...

Sting hangi maçı seyretmiş bu sefer?

Jordi Metal dedi ki...

Çağrıcım 'I'm an Englishman in Floransa' diye atıfta bulunmuşum. elbette Liverpool maçı :)

Adsız dedi ki...

Geçenlerde Sporting Lisbon maçında da görüldü kendisi. O maç da Fiorentina'yla Sporting arasındaydı. Fiorentinalı olmasın abi? Yazıda Floransa'yı da nasıl kaçırmışsam hayret.

Adsız dedi ki...

Ahanda link

http://www.dirtytackle.net/2009/08/sting-was-there/

Jordi Metal dedi ki...

Sting'in tuttuğu takıma dair bir yorumum olmadı açıkçası, belkide Fiorentina taraftarıdır dediğin gibi. Ben sadece Englishman in New Yor Şarkısına atıfta bulunmak istedim :D

Adsız dedi ki...

Alttaki yorumlardan öğrendim Toscana'da yaşıyormuş kendisi. Kusura bakma abi biraz kirlilik yaptık :)