R.E.M. - Losing My Religion

4 Eylül 2009 Cuma



Hayat daha büyük
Senden daha büyük
Ve sen ben degilsin
Gidecegim yollar
Gözlerindeki uzaklık
Oh hayır çok fazla konuştum
Ayarladım
Köşedeki benim
Spot ışıgındaki benim
Dinimi kaybederken
Seninle birarada durmaya çalışıyorum
Bunu yapabilecegimden emin degilim
Hayır,çok şey söyledim
Yeterli söylemedim
Senin güldügünü duydugumu sandım
Şarkı söyledigini duydugumu sandım
Senin denerken gördügümü sandım
Her fısıltı
Her geçen saat
Itiraflarımı belirliyor
Sana göz kulak olmaya çalışıyorum
Aynen, yaralı kaybolmuş kör bir aptal gibi
Oh,hayır çok şey söyledim
ayarladım
Bunu degerlendir
Yüzyılın sonu
Bunu degerlendir
O beni dizlerimin üstüne düşüren kayganlıgı
eger bu fantaziler
Etrafta uçursa
Şimdi yeterli konuştum
senin güldügünü duydugumu sandım
Şarkı söyledigini duydugumu sandım
Senin denerken gördügümü sandım
Ama bu sadece bir rüyaydı
Bu sadece bi rüyaydı


Toronto'da sokakta kurulmuş bir sahnede daha mandolinden çıkan ilk tınıyla beraber halk coşuyor. Millet balkonlarda çatılarda. Gerçekten çok özel bir şarkı.

0 Hayat Belirtisi: