Ve 3G Hayatımızda

3 Ağustos 2009 Pazartesi



3G artık hayatımızda. Turkcell'in Görüntülü Çağrı Merkezi'nde görevli olmam nedeniyle bloga yeteri kadar eğilemedim bu aralar. Yalnız VCC'de gördüklerim oldukça ironik. Turkcell 'Merak etmiyor musunuz?' sloganıyla çıktı yola. Ve slogan gerçekten tuttu. 3G için gösterilen ilgi ise gerçekten üst düzeyde. Turkcell sadece çağrı merkezini arayanlardan 3G ihalesi için ödediği 853 milyon TL'yi çıkarabilir, o derece yani. Özellikle görüntülü görüşmeyi ilk defa denemek için bile bizi arayanlar var. Arayanlar arasında 0.5G'nin bile fazla olduğu tiplerden tutunda bayan müşteri temsilcilerini telekız sanan şerefsizlerden, sabah kalkar kalkmaz don atlet bizi arayanlara kadar iğrenç bir yelpazemiz var. Peki hiç mi adam gibi arayanlar yok, tek tük var elbette. Bu arada 3G ağırlıkta şehir merkezlerinde çektiğinden her yerde çekmeyebilir şimdiden belirteyim. Sonra ben niye görüntülü görüşemiyorum demeyin ha ! Benden söylemesi.




Ben bu fotoda adamın tipinden ziyade benim bakışlara yarıldım. O nasıl bir şaşkınlık ifadesidir Allah aşkına !

1 Hayat Belirtisi:

Bahadır dedi ki...

puhahaha xD abi bu da ne ?? fotomontaj filan mı ? xD Yoksa "kroyum emme para bende" modeli mi ?